Εκτός από την εκπαίδευση, αναφορά γίνεται στο
Μνημόνιο και στην επαγγελματική κατάρτιση, στην ενότητα «Αγορά εργασίας και ανθρώπινο κεφάλαιο» των διαρθρωτικών πολιτικών για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της ανάπτυξης, της παραγράφου Γ: Συμφωνία δημοσιονομικών στόχων και στρατηγικών μεταρρυθμίσεων.
Συγκεκριμένα αναφέρεται πως σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του 2016 και προκειμένου να επιτύχει τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΚ), και με βάση τη μεταρρύθμιση που εγκρίθηκε το 2013 (Νόμος 4186/2013), η κυβέρνηση, έως το Δεκέμβριο του 2015 (βασικό παραδοτέο):
1. Θα θεσπίσει ένα σύγχρονο πλαίσιο ποιότητας για την ΕΕΚ/μαθητεία.
2. Θα δημιουργήσει ένα σύστημα για τον προσδιορισμό των αναγκών σε επίπεδο δεξιοτήτων και μια διαδικασία αναβάθμισης των προγραμμάτων και της πιστοποίησης.
3. Θα δρομολογήσει πιλοτικές συμπράξεις με περιφερειακές αρχές και εργοδότες το 2015-16.
4. Θα χαράξει ολοκληρωμένο σχέδιο εφαρμογής του επουργείου Εργασίας, του επουργείου Παιδείας και του ΟΑΕΔ, με σκοπό την παροχή του απαιτούμενου αριθμού θέσεων μαθητείας για όλους τους μαθητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης (ΕΠΑΣ και ΙΕΚ) έως το 2016 και για το 33% τουλάχιστον του συνόλου των σπουδαστών της τεχνικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΕΠΑΛ) έως το 2016-17).
5. Θα διασφαλίσει μεγαλύτερη συμμετοχή των εργοδοτών και μεγαλύτερη χρήση της ιδιωτικής χρηματοδότησης. Το ακαδημαϊκό έτος 2015-16 θα λειτουργήσουν περιφερειακές συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου