Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Πώς το Facebook συνέτριψε την Google


 



Την ώρα που όλο και περισσότερες εταιρείες ρίχνουν τα χρήματά τους στις mobile διαφημίσεις, 
το Facebook συνεχίζει να ξεχωρίζει.

Σύμφωνα με έκθεση αναλυτών της Morgan Stanley, το Facebook είναι η εταιρεία που προσέλκυσε 
το ένα τρίτο του συνόλου της αύξησης των ψηφιακών διαφημίσεων στις ΗΠΑ εντός του πρώτου 
τριμήνου του 2015.
Πρόκειται για το πέμπτο συνεχόμενο οικονομικό τρίμηνο που το Facebook καταλαμβάνει τη σχετική
 πρωτιά και μάλιστα η αύξηση των εσόδων της εταιρείας από τις ψηφιακές διαφημίσεις επιταχύνεται, 
την ώρα που η συνολική αύξηση την αγορά επιβραδύνεται.
«Το Facebook – με τις χαμηλές ακόμη τιμές του και την ακριβή στόχευση καταναλωτικού κοινού που 
παρέχει στους διαφημιστές – ηγείται της αγοράς διαφημίσεων σε κινητά», αναφέρουν οι αναλυτές της 
Morgan Stanley σε σημείωμα σχετικά με τις διαφημίσεις του πρώτου τριμήνου.
Η Google εξακολουθεί να παραπαίει. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Morgan Stanley, το Facebook
 βρίσκεται σε τροχιά προσπέρασης της Google στις mobile διαφημίσεις και όπως δείχνει και ο 
παρακάτω πίνακας, οι διαφημιστές αρχίζουν να στρέφονται πρώτα στο Facebook.
pinakas1
Την ανάπτυξη των online διαφημίσεων οδηγούν οι mobile διαφημίσεις και τα βίντεο. Το Facebook 
συγκεντρώνει περίπου τρεις φορές υψηλότερα έσοδα από τη Google σε αυτές τις κατηγορίες.
pinakas2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου